Thursday 7 June 2012

CTU 101

CTU101 :

> Mohon semak dan laksanakan mengikut Carta Gantt yang diedarkan
Sesiapa yang belum dapat sila minta (soft copy pun boleh dihantar ke lotusnotes..?)
> Borang E&E boleh dapatkan dari saya seawal minggu 1 atau 2 (dah ada di bilik)
Untuk elakkan pembaziran kertas, saya hanya cetak 1000 borang size B5 untuk diagihkan mengikut jumlah sebenar sesebuah kelas sahaja. Cadangan untuk ikhwah dan akhawat dtg ke L2-03 (ext 2499) untuk mengambilnya Selasa 12 Jun 7:45 am (8:00am saya kuliah) ATAU Jumaat 15 Jun 7:45 am (8:00am saya kuliah) ATAU waktu lain yang sesuai (sila hubungi saya)...
Setiap calon isikan ( Kumpulan/ No. Pelajar/ Tarikh/ Nilaian semua soalan ) Entrance sahaja dan sila simpan (akhir sem calon yg sama isikan Exit pada borang yg sama itu) kemudiannya bolehlah di key in ke dalam template E&E soft copy berkenaan...
> Manual (dah diedarkan seawal 02 Jun hari pendaftaran) dan kini melalui Class Rep.)
> Manual (Para pensyarah CTU101 dialukan turut mengedarkannya cara Bai' Salam)
> Pecahan Carry Marks:
a- 15% Ujian Bertulis ( 5% obj/ 10 soalan dan 10% struktur ) rujuk carta Gantt
b- 20% Ujian al-Quran ( Hafazan dan Analisis ) rujuk carta Gantt dan "pertemuan"
c- 15% Penulisan Akademik (Folio) mengikut format dan spec. dibincang "pertemuan"
> CTU151/ CTU211/ CTU241/ CTU263/ CTU266/ CTU551/ CTU553 dll sila rujuk RP berkenaan

Info kursus :

Para Pensyarah Berkenaan :

Syllabus :

Link Bahan-bahan :

Carry marks ;

No comments:

Post a Comment